YelizMami Tubad ben 1 Aydın vitamin ve kan ilaçtı içmiyorum düşün bıraktırdı doktorum ona rağmen yani 36 haftalıkken gitmiştim işte 3 kilo 100 gram dı sanırım şimdi Cuma günü gidicem 38 haftayı geçmiş olucam kaç kilo almış olucak merak ediyorum ve 40-41 haftayı bulursa Doğum daha da kilo alıcak bu beni korkutuyor açıkcası
Melke35 YelizMami kızlar gün içinde ne yiyodunuz benimkidr çok küçük iki hafta geriden geliyo :(( 37 haftalığım 2200 kilosu ne yesem daha fayda eder
YelizMami Papatyali kesinlikle aynen canm sağlıkla alalımda kucağımıza başka bişey istemiyorum herşey hazır bekliyoruz valla😂
Papatyali YelizMami güzel bekleyişler bunlar 😍😍 sonunda meleklere kavuşcaz ya inşallah kolay doğumlar yaşarız 🤭
YelizMami Mervisss oda doğru bi yandan da artık gelsin istiyoruz yani merak ediyoruz gelince de bi anda büyücekler aslında ama saglıklı olsunda 🤗🙈🤦♀️
Aybukealtintas YelizMami son 12❤️🙏 çok heyecanlı bir bekleyiş gerçekten şimdi düşününce ayrı bir heyecan bastı valla, saglıkla kucagımıza Alalım inşallahh minnoslarımızı 🙏🙏🙏❤️💙
YelizMami Aybukealtintas inş canm seninde bişey kalmamış normal mi görünüyor Doğumun bebişin kaç kilo 🙏🏻🤗
Rabia07 Bizim de son 19 erken gelmezse kasılmalarım var ara ara çatı muayenesi oldum müsait normal doğum için sesi bakalım bekliyoru hayırlısıyla 🙏🙏
Aybukealtintas YelizMami şuan için normal gözüküyor canım en son gecen hafta gittiğimde 3200 gr dı, senin nasıl görünüyor
Mervisss YelizMami walla bugün çok kötü hastayım bı yandan grip Bı yandan aşırı baş ağrısı İçimde de bişey var acı acı ne olduğunu anlatamıyorum Korkuyorum bişey olurmu diye.. daha bugün kontrole gittim geldim öğlen yoktu akşam saatlerinde çok kötü oldum😣😣😣
YelizMami Aybukealtintas ben de 36 haftalıkken gittim benim de 3200 dü şimdi Cuma günü gidicem merak ediyorum 😂🤗
Muallimanne YelizMami en son cuma gittim . 3180 Gr dedi. Herşey normal . Baş aşağı duruyor ama kanalda değil çatı muayenesi de olmadım henüz
YelizMami Fnur05 son günler sağlıkla gelsin canmm normal mi görünüyor Doğumun çatı muanesi oldun mu kaç kilo bebegin 🙈😍
Fnur05 YelizMami çatı muayenesi olmadım daha canım çarşamba günü kontrolüm var belki yapar son gittiğimde kanala girmemişti daha normal doğum istiyorum ama doktorumda kanala girmesi lazım artık diyo bu zamana kadar çatı muayenesi bile yapmadı hersey bi belirsiz yani🤦🏼♀️
YelizMami Muallimanne anladım canm bende olmadım çatı muanesi belki bu Cuma kontrolüm var olurum hayırlısı inş ya