Tubad ben 1 Aydın vitamin ve kan ilaçtı içmiyorum düşün bıraktırdı doktorum ona rağmen yani 36 haftalıkken gitmiştim işte 3 kilo 100 gram dı sanırım şimdi Cuma günü gidicem 38 haftayı geçmiş olucam kaç kilo almış olucak merak ediyorum ve 40-41 haftayı bulursa Doğum daha da kilo alıcak bu beni korkutuyor açıkcası