sevval04 benim ilk 3 ayım çok zor gexti canım ne yesem çıkardım sonra midem küçüldü ama zaten benim kilom vardı dikkat etmek zorundaydım meyvemi bile yogurt ve sütle tüketiyorum şeker olmasın diye. Bir dönem hiç tatli bisey yemedim şimdi ara ara yiyorum ama dengeliyorum. Hamileyim kafasına girip her önüme geleni yemedim yeseydim sonumu dusunemezdim😂