Es00raa bak aynısını bana dediler dünyam başıma yıkılmıştı Denizli’ye sevk edilmiştim ilk başta doktor sen 31 32 yi görmezsin bebek de anca 1 kilo doğar küveze girer dedi kan sulandırıcı bu saatten sonra pek etki etmez dedi sonda kendi doktorum biz yine kan sulandırıcıya başlayalım dedi o sürede 3 günde bir nst yapıp takip edelim dedi bu şekilde gittiği yere kadar dedi yat hiç iş yapma ayakta çok durma yürüyüş yapma dedi sonra ben dediklerini yaptım o sırada bol protein ağırlıklı beslen dedi şuan 34 haftalık oldum ve doktorum kan akışı normal seviyeye geldi kan sulandırıcı işe yaradı dedi ve şuan normal zamanını bekliyoruz demem o ki kötü düşünme aynı şeyler başımdan geçti