Canım 27. Haftalıkken bana aynı şeyi söylediler takibe alındım corasprin başladı doktorum bu şekilde gidebildiği yere kadar gidicez bebek ne kadar içerde kalırsa o kadar iyi demişti şuan 34 haftalık oldum ve kan akışı düzeldi hemen sezeryan olma bence doktorunla konuş. Ha bebek riske girecek boyuttaysa onu bilemem canım Allah yardımcın olsun sağ Salim bebeğini kucağına almayı nasip etsin Allah