Canımmmm Rabbim şifalar versin.inşallah sağlıkla kucaklarsın bebeğini en hayırlı zamanda.
Ben de dün gittim 26 haftalık olduk,suyun az dedi.yarın perinatologa gitcem nasipse ama dünden beriiyi deilim.sanki her an doğacakmış gibi,sürekli suyum geliyo gibi…çok zor..Rabbim dermansız dert vermesin..bugün çok dua ettim hepimiz için,Rabbim yerine ulaştırsın.