Soncul soncul hanimcum, olay derin. ne kadar anlatsak da fikrin sabit. haksızın, ezilenin yanında olmadıkça, bu devran dönmez. sana bana bize bir sey olursa yine ilk koşup müdahale edecek yine onlar grevde olsa bile. merak etme yani. bir süre daha özelden devam, sonra hesabi forumlarda degil, başka yerde sorarsin, anladin mi?. açık açık yazarsam, siyaset yapıyor oluyoruz…