Sizinde zihniyetiniz batsın. Doktor dayak yesin, cerrahların parmağı kesilsin, hayatları elinden alınsın, insanı olmayan sartlarda calıssınlar nefes alıyorlar diye sikayet edilsinler sabime hak aramaya kalktıklarında onları bu raddeye getirenler degilde onlar suçlansın. Özel hayatımızda biri bize şiddet uygulasa peşini bırakmayız ceza alsın diye elimizden geleni yapar, eş ise bosanırız, ama doktora şiddet uygulayanlar elini kolunu sallaya sallaya geziyor. O insanlar nasıl bir psikolojiyle calışıyorlar haberiniz varmı? İşleri bu demeyin kimse kendini bilmez ruh hastasının biri gelip beni öldürsün diye yillarca okumuyor. Burada cozum bulamayacagımız sorunlar Cimere yazilabilir randevu bulunamadığı için magduriyet olustugu dile getirilebilir, böylece hem saglık personeline destek olmus oluruz hemde sorunu asıl muatabına iletmiş