Efulii suyu çıkan şey ne biliyor musunuz hakettikleri emeklerinin karşılığını alamayıp üstüne bir de hastalardan dayak yemeleri,suyu çıkan şey mesleklerinin değersizleştirilmesi,söndürülmesi lütfen bencilce düşünmeyin bu ülkede kaç sefer böyle grevler oldu insanlar artık tükendi sömürülmekten görmüyor musunuz onlarda bi ananın babanın evladı çocukları var eşleri var..Biz sorunu çözmek yerine yeniden bir sorun çıkarıp önüne bu da ne ki demekten battıkça batıyoruz.. Kıymet bilmemeye devam Atatürk beni türk hekimlerine emanet edin derken değerini bilerek dedi yarın biz türkiyede bir doktor bile bulamayacağız değerini anlasakta..