tugbamommm Beslenme uzmanıyla görüşün gayet güzel diyet verip sağlıklı şekilde kılonuz sabitlenip yada verirsiniz .Ödem kaynaklıda olabilir tansiyonunuzu kontrol ettirin benim oyle olmustu anlamamıştı doktor gereksiz olduğunda ilk hamileliğimde . Birde kilo almıştım ama 7 kg kadar 1 ayda .Doğuma +15 kg ile girdim 3 ay sonunda tüm kılolar gitti doğum kg kalmadı ilk 11 kg zaten 1,5 ayda gitmişti .Abartmamak lazım sadece 🌸.
Takılacak konular degil kafaya hamileliğin keyfini çıkarın ama unutmayın ❣️