tugbamommm anlıyorum bende normal sıkıntısız bı gebelik gecirdiğimi düşünerek kilo sınırda dedi dıye doktor az yedim bebek cok az almış sonrada toparlaması zor oluyor geriden geliyor işte simdi de doktor diyor ye kilo alayım da bebeğe gitsin diye uğrasıyorum kucuk doğacak diye üzülüyorum, malesef sıkıntımız olmaynca ufak seyleri büyütüyoruz. ❤️