Tugba3444 evet cam sakurada yaptım ama biraz şans işi orasi ben hastaneye gittiğimde açılmam 4 5 cm di hiç sancim yoktu suyum sızlıyordu o yuzden gitmiştim hemen doğumhaneye aldılar ama açılması benden fazla olup asagida bekleyenlerde pluyor yukarısı çok yoğun işliyor çünkü odalar hep dolu oluyor. Yani aciliyete göre seni odaya çıkarıyorlar zaten kendin tek başına doğum yaouyirsun. Bir odadada sancı çekip doğum yapıyorsun. Bi Kac saat daha odada müşade altında kalıp yukarıya çıkarıyorlar odana. Doğum zaten çok zor Bi süreç ben asla ikinamadim çünkü sancı hissetmiyorum. Çatala çıktığımda sadece bacaklarım ağrıyordu çok yorulmustum çünkü. Bebek kanalda sıkıştığı jcin kadın doktor ve ebeler doğumumu yaptırmadı 3 kişilerdi 3ü de bayandi ama ikinamadigim ve bebeğe bisey olmasın diye uzman doktoru çağırdılar. Bi anda odaya 3 erkek girdi iri yarı bir sürü de stajyer. Rahat 20 kişi vardı odada. Sonra ben sancı hissetmediğim için iki adam yukarıdan bastirdi bir tanesi de aşağıdan bebegi çekti ve sürekli karnıma dokunup bana sancı geldiği zamanı söyleyip ben ıkınmaya çalışıyordum. Zor oldu ama başardım doğurdum sonunda🤭😅 dikiş atılmadan önce kesi sırasında zaten uyusturduklari için ağrı olmadı ama içeriyi temizlemeleri karnına bastirmalari felaket acıttı çünkü doktorlar aşırı bastırmıştı karnıma. Çok ilgilendiler bebeğimle. Kafasi uzamişti biraz. Sürekli kontrol ettiler alıp doktor doktor gezdirdirler. Hatta doktor seni sezaryen yapardim ama çok geç bebek çıkmak üzere Bi kere ikin çıksın diye yalvardı uzun süre🥺 ama bu bebegimi özelde doğurmak istiyorum eşim yanımda olsun istiyorum çünkü