benimmdunyamm valla ben de devlette doğurdum sancı geldiğinde ebe gelip sırtıma masaj yaptı, asistan doktor bir saniye başımdan ayrılmadı. Devleti, özeli yok bence. Doğuma kadar benimle ilgilenen doktoru başka hastalara bağırırken gördüm defalarca muayeneye gittiğimde. 7 saat boyunca bir kez sesini yükseltmedi bana. Bence bazı insanlar da delirtiyor.