Murgul valla doktorum nöbetçi olmadığı için başka doktora yönlendirdi. O da uyuşuk biraz herşeyi açıklayan bi doktor değil hastanede biraz değişik davrandılar doktorum da üniversiteye git dediği için şimdi gidiyoruz. Çatı muayenesi olduğundan beri belim acayip sızlıyor 😔 aslında dururdum da doktor suyu az dediği için biraz evham yaptım açıkçası.
Valla bizimki maşallah hareketliydi ama yok denilecek kadar az artık 🥴😔