Murgul Nadiren ufak sızılar dışında belirtim yok Ayy kızlar hem korkuyorum hem heyecanlıyım. İnşaallah sağlıkla kavuşuruz yavrumaa Dualarınızada talibim
AysunUgur Murgul bizde bugün 38 haftalık olduk ☺️ Artık sabahları uyanınca acaba o gün bugün mü diye düşünmeye başladım 😅 annemle, arkadaşlarımla 2 gün konuşmasam döğurdun mu yoksa diye arıyorlar 😅
Nznuuz Murgul 38+5 teyiz çok zormuş meğer 😅 karnım sürekli sertleşiyor, kasık ağrım oluyor, aşağıya vurup duruyor. İyice zorlamaya başladı oturarak uyuyorum, nefes dahi zor alıyorum. Sağlıkla zamanı geçmeden kucağımıza alırız inşallah
Yelizzzz34_ 38+5, artık doğsun istiyorum sabırsızlanıyorum ben sabırsızlandıkçada bebeğim doğmak istemiyor gibi geliyo :) ara ara adet ağrısı gibi ağrılarım var onun dışında ne açılma ne kanama ne nişan hiç bir belirti yok, 40 ı geçmese bari diyorum sürekli 👀
Murgul Yelizzzz34_ ayy aynen biran önce gelsin istiyorum. İlk hamilelik mi çatı muayenesi oldunuz mu? En son 37+0da gittim. Bebek doğım kanalına girmediği için bakmak yanlış olur dedi. Çarşamba gidicem nasık o kadsr durcam bilmiyorum
Nurdrmz_24 Yelizzzz34_ bende bendeee doğurmak istiyorum yarın akla kara belli olucak doktorum net konuşucak bakalım :))
Murgul AysunUgur 😂 ayy banada hergün sancın ağrın varmı diyolar Diyorum bugünde yokk 36da daha çok şikayetim vardı 😂
Burcinirak Murgul doktor neden öyle bir şey söylemiş ki?Bazen bebekler sancın başlayıp doğum başlayacağı zaman kanala giriyor?Benim çatı muayenem 36.hafta da yapıldı Birde 37+6 da.doğum öncesi bütün bebekler kanala girecek diye bir ley yok/Bende bugün 38 oldum bekliyoruz kısmetse bende de hiç belirti yok maalesef :(
Yelizzzz34_ Murgul geçen hafta oldum rahim yumuşamış dedi doktorum, bebekde kanalda :) doğum için her şey müsait yani ama bekliyorum işte
AysunUgur Murgul valla ben durabildiği kadar dursun diyorum 😅 bi 40 haftayı görmek istiyorum, uykusuz gecelere hiç hazır değilim 🤪
Murgul AysunUgur ama kaçış yok 😂 Gelsinde sevelim istiyorum beşiği dolsun sağlıkla inşaallah Sizin ilkmi çatı muayenesi oldunuzmu
AysunUgur Murgul evet ilk, ben yurtdışındayım burada doğum başladığı zaman hastanede bakıyorlar canım, yani sezaryen konusu açılmıyor bile 😅
mutluaile11 37 oluyorum yarin. Ilk bebisim 33+3de dogmustu diyorum hiç birsey görmemisim bu haftalarda cok kötü 😔
Murgul mutluaile11 İyice ağırlaşıyor insan gün geçtikçe zorlaşıyor Sağlıkka gelsinlerde inşaallah annelik çok zor niye bu kadar kutsak olduğunu yaşadıkça anlıyor insan
Nsnrsnr 37+1 bende heyecanla bekliyorum 🙈 Perşembe günü çatı muayenesi yapılacak ona göre doğum şeklimiz belli olacak ama ben Sezaryan istiyorum korkuyorum normal doğumdan
Murgul Nznuuz ayy evet karın sertleşmeside korkutuyor beni niyeyse Bende sızı daha çok oluyor sanki biri orayı açmaya çalışıyor 😐 Amin inşaallah sağlıkla alalımmm yakında
aysenurayci 38+2 olduk ben de beklemedeyim. Bebeğin kilosu çok artmadan normal doğumla gelsin istiyorum bir an önce. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🌸
Murgul aysenurayci aminn aminn birde kilo artışı var acaba kaç olduu Cihazlar yanlıl tartıyor gerçi ama
Merciimek 36+6 3000 kg suanda bende her ıkı Dpgum dan korkuyorum ılk gebelık ama normal ıstıyorum sezaryen daha korkunc gelıyor 🤭🥲
Murgul Merciimek bendeee ikisinden korkuyorum normal istiyorum hangisi daha korkunç bilemedim bazen orası kesileceğine karnım kesilsin diyorum 😐
Murgul Yelizzzz34_ Sağlıkla gelsin inşaallah 🤲 Elofasya Belki sancılae var biz mi hissetmiyoruz anlamadım kii 😀 Çatı muayenesi oldunuz mu 38+5te gidicem yaparmı bilmiyorum tabide geç olurmj çatı için acaba
Elofasya 38+1 benim bende bekliyorum bir an önce doğsun diye. Ufak tefek sğru vurup gidiyo karnım sertleşiyor onun dışında bir şey yok 🤦♀️🤦♀️