Nurdrmz_24 Yelizzzz34_ bende bendeee doğurmak istiyorum yarın akla kara belli olucak doktorum net konuşucak bakalım :))
Zumraalyaablaoluyor Bende 38 ara ara sancı dışında belirti yok ama çok ağrılı oluyor ilk kızım34 te doğmuştu bu bunaltıyor bu zamanlar bakalım yarın ne diyecek
Elofasya Murgul valla cnm ben 8 nisanda gitmiştim 1 cm açıklık vardı sonra hiç gitmedim ne durumda hiç bilmiyorum