Merhaba arkadaşlar
İkinci hamileliğim benimde 4 yaşında oğlum var risksiz geçirmiştim süreci
Ama şuan 6+5 ilk defa bugün ultrasona gittim devlet hastanesine ultrasonda kanama kesesi göründü doktorum DUPHASTON başlattı kullanananız var mı acaba
Bir kanamam fln yok olursa acilden gidicem olmazsa 15 gün sonra kontrol dedi
İlk hamileliğimde özele gidiyordum salı günü icin randevu aldım insallaj kaydolmuştur kanama kesesi 🙏hepimizin bebişlerni korusun rabbim