Merhaba kızlar bende 6+3 üm ama silince çok az bir kere kanama gördüm sonra kesildi kese görmüştük şimdi başka doktora gittim keseyi göremiyorum dedi 😔Alltan bakmak istedi kabul etmedim iğne hap kullanıyordum zaten iğne oldum eve geldim salı günü kendi doktoruma gidicem ama çok korkuyorum kese görünüp tekrar görünmemesi yaşayan varmı