Canım benim gebelik yokken kan hep 0.1 veya 0.2 gibi Çıkıyordu 2 bile olduğunu görmedim doktorunun 4,99 a ihtimalin var demesi gerekirdi ilgilenmedi mi acaba anlamadım ayrıca testinde de çok yeni var görünüyor kesinlikle hemen kan ver derim hamilesin bence🥰🥰