Merhabalar benimde adetimden 7 gün geçti adet olacağım gunleri de sayarsak ben dayanamadım adetimin 4’üncü gününde kan verdim sonuç 0.38 çıktı hemşire çok erken gelmişsin ben bayağı geçmiştir zannettim dedi daha oncede kan vermeden test yapmıştım pozitif çıktı ikinci çizgi silkti hastane de yaptığımız negatifti hamilelik var mı yok mu bilmiyorum acaba tekrar kan versem mi 0.38 cıkması ne oluyor