Cimen1409 Fundabshn esımın iş yerinde bi abla demiş doğuma gidince haber ver meryem ana otunu suya koyayım diye
Gamze2710 rengarenkduduv herkes farklı bisi söylüyordu İnternete farklı yaziyodu bende kendi bildiğim yapıp bütün duaları ikişer üçer kez okudum hatta komşum yasin bile okumuştu ne kadar okusanız faydası olur zararı olmaz
MomofOne Gamze2710 merhaba acaba bir kavanoza simdiden dualari okusam. Otu da sancim ve acilmam olunca okunmuş suya koysam olurmu ? Cünkü dogum esnasinda okuyacak kimsem yok hastane cantama okunmuş suyu koymak istiyorum otu 39 haftaligim
Gamze2710 2melekannesi_ 3 gebeligim diger ikisinin de ayrı kutuları var gobek bağları ilk saçları ultrason görüntüleri ve gebe takip formu tarzında ufak hatıraları var şimdiki bebise de aynısını yapcam insalah yaşlanınca karıştırmam 😂
Gamze2710 Bryunetka valla bahtil inanç desinler umrum da değil bence gerçekten otan sebep kanmam durmadı kaç saat catalda bekledim OT sudan çıkınca kanama durdu ve dogum yaparken şaka mı gerçekten doğurdum mu ben şimdi dedim
incimercan Gamze2710 doğumhande yanımızda mı bulundurmalıyız, kim takip edecek onu:( çalışanlar sıkıntı yapıyor mu? Sonuçta herkes inanmaz
Fundabshn Gamze2710 Bende 35 hafta yeni oldum ama hemüz hurma yemeye başlamadım teşekkür ederim bu arada 😊🥰
Gamze2710 Fundabshn ben dışım ağrıya agriyq yemiştim günde 3 4 bazen 5 6 yeterli dogum kolay olsun diye ki öylede oldu
Prens1prenses2 Fundabshn Bende çok duydum canm bizim bi akrabamız hoca o bana yapıcak inşallah ona sorduğum da sancıların başladığı anda suya koyuyorsun ve Meryem süresi var yada Yasin de olabilir onu okuyorsun suya ve o ot açılınca rahim de açılıyormuş dedi
Fundabshn Prens1prenses2 Yani bir nebze doğumu kolaylaştırdığı doğru o zaman 💞 Teşekkür ederim bende deneyeceğim inşallah 😊
Fatmanur123nrt Fundabshn benimde eltim koymuş ben yatış verdiklerinde öğlen yattım hastaneye akşam tam açılmış akşam doğurmuştum
Fatmanur123nrt Fundabshn ayrıca bana kullandığı ot ilkelin kendi doğumunda kullandığı otmuş ondada ot tamamen açılınca doğum yapmış