Fundabshn Mehparesultan Aaa çok şaşırdım peki neden sezeryana girdiniz açılmanız varsa onu öğrenebilir miyiz 🥰💐
Mehparesultan Fundabshn bebekten ben buraya girmeyi unuttum ya kusura bakmayın 😂 4 saat şancı çektim 9 yada 10 cm di en son kanala girmedi en sonunda bayılıyordum bebeginde kalp atışları sıkıntıya görmeye başladı acil sezerya oldum
Gamze2710 Fundabshn ben dışım ağrıya agriyq yemiştim günde 3 4 bazen 5 6 yeterli dogum kolay olsun diye ki öylede oldu
Fatmanur123nrt Fundabshn ayrıca bana kullandığı ot ilkelin kendi doğumunda kullandığı otmuş ondada ot tamamen açılınca doğum yapmış
MomofOne Gamze2710 merhaba acaba bir kavanoza simdiden dualari okusam. Otu da sancim ve acilmam olunca okunmuş suya koysam olurmu ? Cünkü dogum esnasinda okuyacak kimsem yok hastane cantama okunmuş suyu koymak istiyorum otu 39 haftaligim
Gamze2710 Elifece MomofOne bu konu hakkında hiç bir fikrim yok ama bende araştırırken bi kac kişi aynı sizin gibi yapmıştı öncesinde aklına geldikçe sancıları başlayana kadar okumuslardi deneyin bence