Ayy kızlar Allah aşkına korktuğunuz şeye bak 3 evlat normal doğum yaptım şimdi dördüncü gebelik inanın bana hiç korkmayın orda ebeler doktorlar size yardımcı oluyor Rabbim öyle kolaylaştırıyor ki bebeğini kucağına aldığında şancı manci hiçbirşey kalmıyor akılda kesip falan hiç korkmayın bitiyor gidiyor ben bebeğimi doğurduktan sonra ne yaparsanız yapın diyorum:) vallah takmayın kafaya bu kadar o vakit geldi mi herşey yoluna giriyor güvenin bana:)