Sudee9 canım dün doğum yapmış ve normal doğumdan aşırı korkan biri olarak şu an gayet iyi olduğumu söyleyebilirim. Ben suyum gelince gittim hastaneye çatı muayenesinden hiç korkma sık sık yapılıyo bana çok yapıldı ama inan sancıdan hissetmedim. Doktorun söyledikleri düzenli yap mesela ben gittiğimde 3cm açılmam varı. İlk baş sancı gelince derin nefes alıp ver dediler ki doğum esnasında enerjin kalsın diye açılma artınca her sancıda ıkın dediler zaten nasıl yapılcağı söyleniyo. Doğumhaneye alınınca tamamen içgüdüsel zaten o an sana söyleseler de duymuyosun ama yardım ediyolar. Allah kolaylığını veriyo canım hayırlı doğumların olsun inşallah aklına takılan bişey olursa sor çekinme.