çok fazla tavsiye aldım Başak hocayla ilgili, paket almadan gidip muayene oldum gayet ilgili ve güler yüzlü bir doktor.ilk doğumunu üniversite hastanesinde asistanların elinde yapmış bi insan olarak hem hastane temiz, hem çalışanlar çok ilgili.Başak hoca normal Doğum konusunda çok iyiymiş bu en önemli şeylerden biri benim için.diğer doktorlar hakkında sadece gittiğim zaman gözlemlediğim kadar bilgi sahibiyim ama Başak Hoca güler yüzü ile fark atıyor hemen.