Sinemmmmm58 Busrasisman yapiliyor ama ikili testi falan hicbirseyi yok hic ilgili degiller 2 kere gittim bidaha gitmicem
Arasinkardesioluyor Arasinkardesioluyor Filee canim benim bugün kontrolün vardı sanirim nasil geçti inşallah güzel haberler verirsin merak ettm sni
Filee Arasinkardesioluyor merhaba evet gittim bugün çok. Şükür gördük bebeği ama çok küçüktü geriden geliyormus nokta kadar ancaydi çok zor anlaşılıyordu ama en azında boş gebelik olmadigini öğrenmiş oldum 🙂
Arasinkardesioluyor Filee senin adina gerçekten çok sevindim cok mutlu oldum inşallah bende görürüm alttan mi baktilar peki
Filee Arasinkardesioluyor yok canım karından benim ilk gebeliğim düşük olmuştu korkuyorum oyusden baktırmiyorum sende görürsün bence bende öyle çok korkmuştum 🌸
Arasinkardesioluyor Filee rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende hafta gidicem biraz daha gec gitmek istedim kalp atışi için ne zaman gdiceksn
Filee Arasinkardesioluyor ben bugün devlete gittim canım kalp hareketi vardı çok küçük olduğu için tam dinleyemedik ama 1 ay sonraya çağırdı ama haftaya özele gidicem 1 ay bekleyemem 🙂 senin son adet tarihin neydi çok sabırsızlanıyorsan gidebilirsin bence bu hafta içi perşembe yada cuma
Arasinkardesioluyor Filee ayy cok sevindim banada dua eder misin cok korkuyorum bende en son ki adet tarihim 1 Eylül du
Filee Arasinkardesioluyor ederim tabiki Bi sorun yoktur bence burda bi bayan 11. Haftada duydu bebeğin kalp atışını geç döllenme olmuştu içini ferah tut canım 🙂
Arasinkardesioluyor Filee insallah canim en son gittiğim de 6 haftaliktim kese vardi iste suan nasıl durumdayim merak ediyorum ama bi yandan da kotu haber almaktan korktugum icin bekleyim diyorum benimde 2. Gebeligim 1 bucuuk yasinda oğlum var
Filee Arasinkardesioluyor benimde aynıydı 5 haftanın başıydı kese boştu korkma bence boş değildir 🙂 benimde ikinci gebelik oğlum 3 yaşında nerde oturuyorsun canım İstanbul mu
HicrHicran82 Filee ayni durumdayım bende 8. Haftadayim daha duymadım bende ilkinde hemen duydum kese küçük falan dediler bi de bnmde kasiklarim çok ağrıyor bi de kahverengi akıntı başladı bu 2.beni çok üzdü…
Filee HicrHicran82 evet benimde ilk çocuğum da 6 haftalık Ken duymuşum ultrason kağıdında da parmak ucu kadar belliymiş ama bu dediğiniz gibi baya stres yarattı sağlıkla gelsinler de inşallah dünyaya
Arasinkardesioluyor Filee merhaba canim benim yarin kontrolum var yarin 9 haftalik oluyorum demistim ya en son 6 haftalikken gitmistim kesesi vardı bebek yoktu bu sefer gorurum inşallah peki sen naptın bebegi gormustun bidaha gittinmi hastaneye