Filee Arasinkardesioluyor inşallah strestendir bende öyle oluyorum ara ara ne zaman gidicek siniz doktora tekrar
Arasinkardesioluyor Filee en son cumartesi gittim iste 6 haftamdi 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum iyice netlesmesi icin 😔😔
Filee Arasinkardesioluyor anladım. Bende pazartesi gitmiştim 6+1 Di pazartesi gidicem tekrar 7+1 olucak bu sefer bakalım 🤷♀️
Tugbannebebek Benim tüp bebek oldu. 4+2 de keseyi gördük. 0,47 cm büyüklüğündeydi kesemiz. Şimdi 5+3 teyim. Haftaya kontrolüm var. İnşallah kesem büyümüştür ve kalp atımını duyarız. İster istemez korkuyorum..
Arasinkardesioluyor Arasinkardesioluyor Filee canim benim bugün kontrolün vardı sanirim nasil geçti inşallah güzel haberler verirsin merak ettm sni
Sinemmmmm58 Filee ve seymis benim son adet tarihime gore 11 haftalik ama ultrasonda 7 haftalikmis o yuzden gec duymusuz
Filee Sinemmmmm58 5 hafta fatketmis resmen belkide bos gebelik diye alalim diceklerdi bu zamana kadar 🥺 neyseki duymussun sağlıkla kucağına da alırsın inşallah 🙏
Filee Sinemmmmm58 inşallah bakalim pazartesiyi bekliyorum sabırsızlıkla bu arada nerde oturuyorsun hangi hastaneye gidiyorsun canm
Sinemmmmm58 Filee ankara mamakta oturuyorum kuzum da sey mamak devlete gidiyordum ama cebeciye gitcem
Sinemmmmm58 Busrasisman yapiliyor ama ikili testi falan hicbirseyi yok hic ilgili degiller 2 kere gittim bidaha gitmicem