Arasinkardesioluyor Filee merhaba canim benim yarin kontrolum var yarin 9 haftalik oluyorum demistim ya en son 6 haftalikken gitmistim kesesi vardı bebek yoktu bu sefer gorurum inşallah peki sen naptın bebegi gormustun bidaha gittinmi hastaneye