turan2819 Prensannesi14 40+5 olduk bizim şafak coktan doldu normal dogum olacagi için bekledi doktor cuma gunu yatış vericek buyuk ihtimal
istekalbeni11 Fasulyeninannesi Prensannesi14 Uygulamaya Göre 61 Gün Artık Ne Kadar Erken Ne Kadar Geç Allah Bilir Sağlıkla Selâmetle Doğsunlar Bebişlerimiz 🤲🏻❤❤❤
Melisturan-29 Prensannesi14 bizde uygulamaya göre 20 gün ama doktor hiç bişey demiyor normal doğumda da belli bir gün veriliyor mu acaba bilen var mı
Ozcifci Melisturan-29 normal doğumda belli bi gün yok canım ama 41 haftaya kadr bekleniyor olmasa sünnî sancı deniyorlar benim ilkimde öyle olmuştu