Seymagedik alilay-3444 kız bebek Asya .kasıklarda arada ağrı pazartesi günü de yumuşama var demişti kız bebek erken gelir dediler ama öle bsey yokmus demekki 😌
Seymagedik alilay-3444 bizimki de tersti dönmezse Sezeryan dedi ama.pazartesi gittiğimizde dönmüştü beklicez dedi bakalım bu pazartesi nlcak ?
alilay-3444 Seymagedik bebek kendi nasıl geleceğini seçiyor zaten rabbim sağlık versin sağlıkla gelsinler . Benimde pazartesi son kontrolüm var cuma da yatış
tugbakaragul Prensannesi14 Uygulamaya ve doktoruma göre şafak 25 🥰 Şu anlık normal doğum göründüğü için 25 gün içinde her an olabilir 😅