Minteha Prensannesi14 doktor hesabı ile uygulama hesabı aynı i😂 ikisi de 24 gün diyor hayırlısıyla inşaallah 🤲🏻🤲🏻
sarebebeginannesi ayzurz35 seninde az kalmis günler cabuk geciyor ama son günler degil 😅 saglikla gelsin yavrucaklarimiz ☺️
Prensannesi14 Sarikan93 siz post açmış mıydınız sanki bir kaç gün önce katılmıştım, hamile olmanıza çok sevindim Allah tamamına erdirsin inşAllah :)
Sarikan93 Prensannesi14 çok teşekkür ederim 🥰 evet bir post açmıştım tüp bebek için transfer olucam dua edermisiniz diye belki ona denk gelmişsinizdir ☺️🌸