Yldz2911 Kızlar bir sorum olacak Kaçıncı Haftadan Sonra nst’ye bağlanıyor Ben 31+1 Oldum Ekimin 4 kontrolüm var da ?
Ozgull11 Prensannesi14 şafak 99 tabi bizim kızlar buna uyar mı yoksa daha mı erken gelirler orası meçhul 😁
Hilal38 Prensannesi14 şafak 5 haftaya salı günü 5 ekim de sezeryanla oğluma kavuşacagim inşallah ama şu iki gündür çok kötü öksürüyorum nasıl geçecek bilmiyorum geçmezse dikişlerimin sancısını dusunemiyorum