sedefyarsii1 Prensannesi14 valla doktor daha bişey demedi şafak 36 şu an uygulamaya göre ama 25 gün sonra falan gelse çok güzel olur kasımda doğsun istemiyorum 😂
sedefyarsii1 alilay-3444 hayırrrr eşimle ekim ayında sevgili olduk ekimde nişanlandık ekimde evlendik herşey ekimde olunca o da ekimde gelsin tam olsun istiyorum😂😂
alilay-3444 Seymagedik hiç bir şey yok . Doktor bana sezeryan dedi zaten bizim kafa çevremiz büyük olduğu için normal dogurtamam dedi . Sizde var mi belirti ağrı açıklık felan birde cinsiyet ne acaba
Prensannesi14 Sarikan93 siz post açmış mıydınız sanki bir kaç gün önce katılmıştım, hamile olmanıza çok sevindim Allah tamamına erdirsin inşAllah :)
Seymagedik alilay-3444 kız bebek Asya .kasıklarda arada ağrı pazartesi günü de yumuşama var demişti kız bebek erken gelir dediler ama öle bsey yokmus demekki 😌
Seymagedik alilay-3444 bizimki de tersti dönmezse Sezeryan dedi ama.pazartesi gittiğimizde dönmüştü beklicez dedi bakalım bu pazartesi nlcak ?