Deletedmom9823 bende 30+ 4 haftalığım ilk gebeliğim fazlasıyla endişelerim var en önemlisi hastane yarım saat 40 dk uzaklığında 😞ama anlattıklarınız ve rahatlığınız beni de rahatlattı neden bilemedim ben ben suyum gelir yetişemem araba da doğurmak zorunda kalırım sancımı anlamam evde doğururum gibi bayağı bayağı kendimi ve zavallı eşimin başını şişiriyorm 😊 ama sizin rahatlığınız gerçekten rahatlattı inşallah bende bu kadar rahat hastaneye gidebilirim gerisini bilmiyorm acı sancı eşiğimde düşüktür size çok özendim inşallah sizin gibi hastaneye düzleştiricimi unutmadan gidebilirim 😌