Dilekcnkn Deletedmom9823 Canımm benim rabbim evladını sana bağışlasın bir ömür sağlıkla büyüsün inşallah 😊 Sonunda sende yuvadan uçtun be kuzum 😂 Hastahane ortamı nasıl ebeler falan nasıl ilgileniyor bu dedikleri hastahane çıkıştır , bebeğin testi falan hepsini yaptılar mı kız 😂😂ilgi alaka nasıl onlardan bahset azcık
Sinem12345 Deletedmom9823 hayırlı olsun gözünüz Aydın 😍 Allah bizede güzel doğumlar nasip etsin inşallah ☺️🙏🏻 Ya ben daha 35 haftalığım ve karnım baya aşagı indi göğsümün altı boşaldı doktor da 19 ekim de demişti o zamana kadar bekler mi bu cocuk yani erken mi indiki karnım asagı sizin nasıldı ? sürekli karnımı gördükçe korkum ikiye katlanıyor ha doğurdum ha dıgurcam diye 🤦🏻♀️🤰🏻
Esrakly Sinem12345 doktor tarih veriyor mu ben 30+ 4 haftalığım yani bu zaman gelebilir gelin yatış yapıcaz felan diyorlar mı benim daha tarih konusunda bilgim yok kendi mantığımla fikir yürütüyorum
merri07 Sinem12345 ben bugün 35 haftalık oldum (13 eylülde yani)..18 ekim dedi doktor (normal doğum için yani).. benimki hala tepede, top gibi, sizinki erken inmiş sanki. Sordunuz mu doktora? Bebeğinizin kilosu ne kadar?
zumre28 Sinem12345 benimde 36. Haftada karnım aşağıya indi hala doğurmadım 🤣 38+5′deyim panik yapmayın. 😇
ecemsmom Deletedmom9823 Allahım uzun ömürler versin Batı Bey’imize 🥰 Çok sevindim senin adına canım benim hala doğurmadın mı derken derkenn ne güzel kavuştun oğluşuna darısı bizim başımıza artık ☺️
KadersizMelek Deletedmom9823 saç düzleştirici mi 😂valla enerjine hayran kaldım. Ben kılsız tüysüz gidebilirsem amenna ☺️İnşallah aniden gelmez erken doğum riskim var ayrıca da riskli gebeyim 😣
Gulmom Deletedmom9823 hayırlı ugurlu olsunnn🥰 gözünüz aydın bebişe hayırlı saglıklı güzel ömür diliyorum sizinle beraber 💓
Hilal-95 Deletedmom9823 yaa hayırlı olsun 🤗 allah analı babalı büyütsün kuzum darısı başımıza artık inşallah bende bi gün buraya yazarım senın gibi oğluşumu kucağıma alışımı🌸🤲🏻
Hosgeldinbebek Deletedmom9823 ayyy hatırlıyorum sizi, hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün sağlıkla 💙💙
Minicikkiz Deletedmom9823 Hayırlı olsun Rabbim analı babalı büyütsün. 🥰 Dikisleriniz agiriyo mu acaba
Pambix Deletedmom9823 aynı şeyleri yaşamışız 😄 bende suyum geldi acilmam ve sancım güzeldi ama cataldan son anda sezeryana gittik bebeğimin kalbinde yorulmuştu bende artık yorulmustum dedim zorlamayalim artık korktum bebeğime bişey olcak diye. Genel sezeryanla doğum yaptım bende inan dediğin gibi uykumu almış dinlenmiş bir şekilde çıktım odama 😂😂😂 çok şükür korktuğum gibi olmadı sezeryanim. Kısmetse bu doğumum da böyle güzel gecer
Deletedmom9823 Pambix gerçekten boşa inadın sonu benimki hayırlısıyla inşallah sizinkide güzel geçer ❤️
lavininannesii Deletedmom9823 bazı doğum hikayeleri merakla beklenir seninki de öyleydi bence🙏🏻Gözün aydınnn prensinle mutlu sağlıklı bi yaşamınız olsun inşallah canım😇🥰🥰🌸
teachervera Deletedmom9823 Kuzum çok korkutuyorlar dimi sezeryan için. Bende olunca aman be bu muymuş dedim 😀her şey de vardır bir hayır sen gayet fit bir hamile idin hiçbir şey de kalmaz sende 💓
Mom3834 Deletedmom9823 hayırlı olsun, hoşgelmiş… anneciğine babasına hayırlı evlat olsun, sağlıkla büyüsün inşAllah ❤️ ilerleyen günlerde göbek ve dikiş izi için bilgilendirir misin 🙈🌸