Almi4134 Deletedmom9823 ayyy doğurmuştur kiz sonundaaa ben de inattan kaybederim nor al diye inat ettim bebek benden daha inatçı cikti kafasi büyüdüğü için normal dogum imkansizlasti gidip bi baska doktora da bakacağım ama ne der bilmiyorum.
Mom54544 Deletedmom9823 Anam bu kızın keyfi beni benden aliyo saç maşası makyaj malzemesi kahvesi ben sefilleri oynarım diye düşünüyorum sen kraliçe maşallah kız sana hep böyle olursun inşallah 😊
Gozde666 Deletedmom9823 ayaklanmanız kolay oldu mu normale dönebildiniz mi bir de dikişiniz nasıl sütünüz hemen geldi mi benim de 23 ünde spinal sezeryan olacak da korkuyorum 🤗
Deletedmom9823 Mom54544 ya bende öyle düşünüyodum kaç kere burda post açmıştım ben nasıl bakıcam diye 2 gün oldu daha bak alıştım bile önemli olan senin pozitif olman
Mom54544 Deletedmom9823 Ay ne güzel maşallah beni yavaş yavas korku sarıyo ama belli etmiyorum kimseye 😂😂
Dilekcnkn Afiyet olsun canım 😂 bir an önce bana detayları anlat senden başka kimsem yok 😂😂 sırada ben varım
Deletedmom9823 Dilekcnkn anlatıcam beybi özelden şimdi hem bebe hem bura cvp veremedim zaten çoğu kişiye
Semy Deletedmom9823 ooo hadi gözünüz aydın Allah analı babali büyütmeyi nasip etsin ömrü bereketli sağlıklı olsun inşallah🌸
Mila33 Deletedmom9823 hayırlı olsun canım sağlıkla büyüt inşallah 🙏🏻ağrın var mı korkulacak gibi mi herkes sezeryan sonrası çok kötü diyorlar
Mila33 Deletedmom9823 anladım canım bnde öyle düşünüyorum sonuçta ameliyat bu ağrı sızı olur hafif parmağımız kesilince kaç gün ağrıyor buda normal die düşünüyorum elbet iyileşicek biran önce iyileşmen dileğiyle canım 🙏🏻🥰
Beyzinur metehaninannesiii dikis yerine yapistirma banti yapmiyolarmi artk siz ne zamn dogum yaptiniz?
Curcu Deletedmom9823 öncelikle gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün. Sezeryanda yapıştırma olunca iz kalıyor mu acaba? Yani ben de dikiş izlerinden korkuyorum da
Deletedmom9823 Beyzinur bende öyleydim😀😀😀 sakın inat edip normal doğurcam diye kendine eziyet etme benim gibi olmuyorsa zorlama
gebeskaplumbaga Deletedmom9823 ya gözünüz aydın hayırlı olsun 😍 kaç kilo doğdu bebiş bizimde son 9 ama gelmicek bence hiçbi belirtim yok çünkü 😂 🤦♀️
Sinem12345 Esrakly ben sordum dedimki tahmini ne zaman doğar dedim 19 ekim gibi doğar dedi . Bu uygulamadaki günle aynı verdiği tarih . Aynı hesaba denk geliyor 34 günüm kaldı