Esra50 Oğlumda emzik kullanmadım, biberon olarak Twistshake kullandım o da antikolik.. Kızımda emzik kullanmicaktım ama o değil ben pes ettim ve Tommee Tippee kullanıyorum, biberonu yine Twistshake 🥰🙏 Hem renkleri çoook güzell hem mama kapları olması çok rahatlık sağlıyor 🍀🥰