Yasminaydemir Böyle şeyler paylaşılmasın diyen arkadaşlar keşke gözlerindeki pembe gözlükleri çıkarıp öyle bakabilseler hayata. Başın sağ olsun. Geçen sene 39 haftalık bebeğimi kaybettim. Sebebi bendeki pıhtılaşma bozukluğuydu. Şimdi yine hamileyim pıhtı önleyici iğne kullanıyorum başından beri ve inşallah bu perşembe doğumum olacak 🤲🏻 Cennete şefaatçi gönderdin yavrunu. Onun gittiği yer öyle güzel ki…Şimdi önemli olan senin sağlığın. Lütfen tüm testlerini yaptır 🙏🏻