Deniz59 neden paylaşılmasın? Hayat her zaman toz pembe mi? İnsanlar yakınlarını kaybediyor, size söylemesinler mi o zaman hassassınız aman. Allah yaşatmasın ama birileri bunları yaşıyor. Ben yaşamadan önce de etkilenmezdim şimdi de etkilenmiyorum. Bu kadar zayıf bir psikolojim yok, bencillik yapmıyorum. Sevincini paylaşan kadar üzüntüsünü de paylaşabilir insanlar. Siz görseniz de görmeseniz de bu acılar yaşanıyor.