RabEm aynen öyle ama ben devlette de memnun kaldım eğer ailemin yanına gelmeseydim doğuma özelde yapacaktım orda nasıl olurdu bilmiyorm çnkü açılma var mı diye baktırmak istemedim baya bi zorladım en son doktorun kndisi geldi ne zaman istersen o zaman bakacaz sen hazır olduğunda dedi, hani bi muhabbet var ya devlette gelen el atıyo giden diye öyle bi şey hiç olmadı 2 kez bakıldı onu da ben istedim öyle baktılar 3. bakılmasnda doğum başlamış denildi