Mom673 hiç korkma bunda kötü bısey yok bende iki senede bir simir testi yapıyordum kontrol amaçlı her kadının en az senede bir yapması gereken bir test bu cok şükür hep temız gelıyordu 26 haftalık hamıleyim hatta hamıle kalmadan once doktora gittiğimde doktorum tavsıyesı uzerine yaptırdım cocuk düşündüğümüz ıcın ve sonuç temız cıktı yine cok şükür inşallah annenizinde sonucu temız cıkar