Smear testi aslında her kadının yılda 1 kere vermesi gereken bir test sağlık kontrolü açısından. Korkma yani kuzum çok normal bunun alınması. Benim annemin de bir dönem yoğun kanaması oldu bir kaç ay adet olmayıp sonra olduğunda çok sıkıntılı ve yoğun geçiriyordu. Bir sürü test yapıldı ona da, çok şükür menopoz başlangıcı çıktı. Muhtemelen annenin de öyledir içini ferah tut korkma 🙏🏼