Tiko 35+5 teyiz kizimla ama bu hafta 3 gun hastanede yattim hic bir agrim olmamasina ragmen kontrole gitmistim yuksek sancilarim cikti igne ve ilaclarla dogumu durdurmaya calistular nst de sancilarim azalinca ciktim.eve bakalim heran olabilir dedi doktor 😬 dikkat etdin hicbir agrim olmadi ama nst de aglarim 80 90 oldu duzenli bi sekilde