Thutik Tiko ah çok sinir bozucu bir durum ya, belli olsa ona göre nefes perine vs çalışır insan. 36 ya kadar netleşmiş olur yolumuz demişti bana, umarım sizin de ilk kontrolde belli olur 💗
bambam_betty Tiko süründüren ağrılarım var. 10 haz dogum olacak inşallah. Çantamı hazırlayacağım. Evimi temizleyeceğim derken geçer heralde günler.
elifnurrrr Tiko magnezyum verdi ve bol bol dinlen dedi gün boyu yatıyorum kendimi zorlıycsk işler yapmıyorum ama yine de gece olduğu zaman başlıyor ağrılar doğuma kadar sabredicez dedi
Selinozsoy ib_21 sıkmıyorum ama sağlık ocağındaki hemşire bana zeytinyağı ile masaj yapmamı söyledi onu yapıyorum her duştan sonra
Melek-16 Tiko bazen alt karnım ağrıyor, hafif de regl sancısı gibi çekiyorum. Onun dışında başka bir ağrım olmadı. Haziranın 18′ine kadar yolu var bakalım ne zaman gelecek☺️
Tiko saziye51 ben her saniye chirkin oldugumu dusunduyum icin unutmam pek mumkun olmuyor ama agrilarim yok
Alle_ Tiko hangi açıdan canım yani hissizlik 2 seneye kadar sürdü görüntü acısından cok asagda kalıyo onu kremlerle toparlayabliyosun dogumdan snra acı kısmıda kişiye göre deişir ben 2 3 gunu hemen hemen iyidim diyebilirm😊
Tiko Sedarif evet canim kismet isleri bir bakarsin yarin hepimiz dogurmushuz cabuk olsun istiyorum ama baya korkuyorum
Mom5444 Tiko 36+5 bende buraya göre 18 haziran doktora göre 14 Haziran bana göre daha erken ☺️ Kaburga ağrısı ve kısa kısa sancı dışında iyim ama kabul ediyorum bu hafta başladım biraz zorlanmaya ☺️ Ve tabikide doğum korkusu ama geçecek inşallah hayırlısıyla 🌷💐
N_A_Z_L_I_M 3prensesannesiii Canım bir şey sorabilirmiyim 🥰bizim doğum haziranın ortası görünüyor 1ince 1nohut battaniye koydum çantama kalın battaniye de alsam mı almasam mı bilemedim 🤔
3prensesannesiii N_A_Z_L_I_M Her ihtimale karşı aldım canım ben sende koy istersen bebekler doğar doğmaz anne karnındaki sıcaklığı aradıkları için üşür diye düşündüm ☺️