Tiko Arifcaninannesi yakın tarihlerde doğan insanların karakterlerinin benzediğini düşünüyorum bu yüzden İkizler olsun istiyorum bana benzesin😂😂
Tiko Kbraygt2 canım 36dan sonra prematüre sayilmiyorlarmis ki endişelenme inşallah yüreğincee olur herşey
Semashbl Tiko 37+0 ız bugün bir haftadır sancılar yoklamaya başladı bel kasık ağrıları fena şimdilik erken gelmesin oğluşum diye ilaç verdi doktor yarın kontrol var bakalım ne diyecek doğumu konuşuruz demişti 😌
Tiko Mery28 Bel ağrısını ben ilk aylarda yaşadım uykudan ağlayarak uyandırıyordu sağlıkla gelsin inşallah
Tiko Selinozsoy sıkınca süt geliyormu canım bende hiç ağrı yok tedirginim süt konusunda ama sıkınca geliyor
Beyzan Tiko hayır öyle değil 🙂 Sezaryen sonrası vajinal doğum (ssvd) deniyor buna. Belli riskleri olsa da yapılıyor. Ben de deneyeceğim inşallah 🙂
Tiko Hazlannesi20 AA tarihlerimiz çok yakın bana da 24 Haziran dedi doktor hiç ağrım yok bitki çayı falan içmeyi düşünüyorum
Hazlannesi20 Tiko evet benim de belirtiler yok dogums dair çok yürüyüş de yapmadım ben baklm nasıl olacakk
Thutik Tiko ah çok sinir bozucu bir durum ya, belli olsa ona göre nefes perine vs çalışır insan. 36 ya kadar netleşmiş olur yolumuz demişti bana, umarım sizin de ilk kontrolde belli olur 💗
Tiko 3prensesannesiii ben çok iyiyim hiç ağrım yok sadece tedirginim fazlasıyla rahat olur inşallah doğumumuz