Mervegnlts Tiko 36 haftalığız son 28 kaldı inşallah ara ara adet sancıları gibi ağrılar oluyor onun dışında daha çok bişey yok çok şükür 🙊
saziye51 Tiko 36+5 im sanki hamile değilim karnıma bakınca anlıyorum hamile olduğumu diğer aylar daha zor gelmişti sanki hiç doğurmayacağım gibi 🤭🤭
Tiko saziye51 ben her saniye chirkin oldugumu dusunduyum icin unutmam pek mumkun olmuyor ama agrilarim yok
3prensesannesiii Sermec27 Rabbim sağ saglim kurtarsın hepimizi inşallah sende bir avazda kurtulursun bebeğine kavuşursun canım
N_A_Z_L_I_M 3prensesannesiii Canım bir şey sorabilirmiyim 🥰bizim doğum haziranın ortası görünüyor 1ince 1nohut battaniye koydum çantama kalın battaniye de alsam mı almasam mı bilemedim 🤔
Sedarif Tiko bizde 33+1 olduk artık haziran sonu mu gelir temmuzun ilk haftası mı gelir bilemem 😂 Arada kasık ve bel ağrım oluyor ama gene iyiyim 😊😊
Tiko Sedarif evet canim kismet isleri bir bakarsin yarin hepimiz dogurmushuz cabuk olsun istiyorum ama baya korkuyorum
iremibrahim Tiko 35+4 artık ağrılar maf etti beni bel kasık ağrısı 26.haftadan beri bebek baş aşağı vajina ağrısı göğüs kafesi ağrısı arttı iyice durmadan tuvaletteyim 37+1 doğum olcak 2 hazıranda inşallah 🤲🏻
Selinozsoy Tiko 37 haftalığız ara ara ağrılar oluyor tabi ama bu günlerde göğüslerimde sızı olmaya başladı o beni çok etkiliyor
Tiko Selinozsoy sıkınca süt geliyormu canım bende hiç ağrı yok tedirginim süt konusunda ama sıkınca geliyor
inci_inci Benim de 35+5 nefes almakta zorlanıyorum bir de çatı ağrısı oluyor cok fazla özellikle gece yatarken bacağımı hareket ettirdigimde cocuk kanala mi yerleşiyor ondan mi acaba
elifnurrrr Tiko magnezyum verdi ve bol bol dinlen dedi gün boyu yatıyorum kendimi zorlıycsk işler yapmıyorum ama yine de gece olduğu zaman başlıyor ağrılar doğuma kadar sabredicez dedi
sinefil Tiko Önceki dogumumla arasında az zaman olduğu için bazen sezaryen dikişim ağrıyor. Doktor uyarmıştı zaten ustuste olduğu için sonlara doğru agrilarin olur demişti. Onun dışında ağrım yok çok şükür o da zorlamıyor fazla ☺️
Tiko 22Ege00 ay onu hiç deme yaa artık hiç çıkmasam ne olur diye düşünüyorum 😂 sağlıkla kucağına al inşallah