Annecik_ ynrbrk ayyyy ne kadar çokuz 😂 bir kişi daha vardı hepimiz aynı gün doğururmuşuz sizin kaçıncı doğum
Annecik_ depsizoo artık küçük kabin boy arabalar var en iyisi onlar ama puset takılabilir olursa iyi olur
Deniztrn Annecik_ yaa aynen öylee geçende bir lohusa pijaması bakayım dedim danteller manteller 🤦🏽♀️ Dümdüz anam babam pijama bulamadım 🙄
Eminos123 Annecik_ merhaba bizim de 99 gun var 25 aylik oglum var ben sadece ileriki donemde giyecegi 2 tulum aldim bayram sonu onceki kiayfetleri yikayip temizlik yapar utulerim dolaba yerlestiririm
Annecik_ Eminos123 bayram sonu ben de eskileri çıkarayım bari dien azından ne var ne yok bileyim diğer oğlumun dolabını düzenleyeyim yavaştan başlamak lazım . Hoş gelsin bebeğin 🥰
Eminos123 Annecik_ baska da bisey almam evde hic giyilmedik 5 li takim bile var 2 tane ama buyudukce mevsim gerekliligine ihtiyaca gore alirim zaten bebekler cok hizli buyuyor bilirsiniz
Annecik_ depsizoo ahahahah sen gönderi okumuyor musun kimseyi düşünme yardım edecek diye 🤣🤣🤣 kendi göbeğini kendin keseceksin madem merdiven var kanguru da alırsın rahat olur
Annecik_ haydibakalim bu dönem allah herkesin yardımcısı olsun. Daha zaman var inş her şey yoluna girer. Evlere kapan demek kolay ama bunca insanın işi gücü ne olacak. En güzel şeyler sizinle olur inş
haydibakalim Annecik_ amiiin canım hepimizi Allah bu illetten kurtarır inşallah eksikler de hallolur ya Allah büyüktür iyi araştırxıktan sonra hiç dert etmeyelim :)