elediyebiri Annecik_ Benim sifir gün var 😂 hatta 2 gündür de fazladan icerde bebegim 😂😂 Ama keyfi Cok yerinde sanirim gelmek istemiyor 😂😂
elediyebiri Annecik_ Evet Ilk bebegim 🙈 Normalde 33. haftada Doktor dikkat et yoksa erken doguracaksin demisti😂 Ben baya fazla dikkat ettim sanirim ki bebisim 40. haftada hala Dogmuyor 😂😂
Annecik_ elediyebiri doğar annesi doğar hatta büyür dile benimki 4 yaşına girecek bile diğer ay ☺️ Yavrum benim sağlıkla kucağınıza alın
elediyebiri Annecik_ Cok tesekkür ederim canim. Hepimiz saglicakla alalim bebeklerimizi kucaklarimiza 🙏🙏 Allah bagislasin oglunuzu da
Caglaarhan Annecik_ bizim alışverişler tamam çok şükür bi tek pişik kremi falan kaldı ama yıkama ütüleme işleri gözümde büyüyo o yüzden salmış durumdayım her şeyi 😂😂
Annecik_ Caglaarhan ohh ohh ne güzel ben ilk bebeğimde ilk heves bir kıyafet almışım annem almış kayınvalidem almış kardeşim almış derken bir yıkayayım dedim bir etiket kestim 2 saatimi aldı aman amannn 🤣🤣