Tugba6336 Vitaesmorte hiç erkek olmuyor orada erkeklerin girmesi yasak dogumhaneye. Önlük uzun kolluydu bacaklar açıkta kalıyor. Diz altı benim 1.72 boyum. Dizimin 2 3 parmak aşağıda kalmıştı.İsterseniz bone verirler. Yada siz alın bone poset gibi olanlarından. Benim dogum sonrası genel anestezi ile dikişim oldu. O arada uyandığımda üstümü tamamen örtmüşlerdi. Erkek görmesin diye perde ile orayı kapatmışlardı. Annem giydirdi. Ama normalde dogumhanede üstünüze giydirip odaya çıkarıyorlar. Devlet hastanesinde dogum yaptım
Vitaesmorte Mdnyldz Doğrudur o acı başka bi dünya zaten.🥺 bizde belki düşünemiycez o şartlarda ama yine de dikkat edebilmek isterim🙏🏻 en azından o durumlarda beni ne bekliyor onu bilirsem önlem alıırm diye düşündüm🥰
pamuk_anne Vitaesmorte doğumhanede Bone verilmedi zaten verseler de o sancı esnasında takamazdim. Ben çok yürüdüm neredeyse hiç yatmadım oda genişti sancı çektiğim odada doğum yaptım içeri de hiç kimse girmedi. Devlet hastanesi bu arada. Doğum olduktan sonra bebeğim ve ben yine aynı odada temizlendik ve giyindik. Yatacağım odaya geçerken pijamalarim üstümdeydi ve başımı da güzelce örtmüştum. Yani her şey o doğumhanede oldu ve bitti. Çok şükür. İçinizi ferah tutun normal doğum olursa böyle olacaktır ama sezaryeni bilemiyorum. Bu arada ferace çok yardımcı oldu sahiden bana. Ben bunu ilk doğumumda araştırdım instagramda bi sayfa vardı tesettürlü ameliyat önlüğü bone falan satıyordu bak şimdi o geldi aklıma ama 2bucuk sene öncesi tabi
Vitaesmorte pamuk_anne İnşallah bende sıkıntı çekmem umarım🙏🏻 Tesettürlü hastane önlüğü gördüm ama onu da kabul etmeyeceklerini düşünüyorum steriliteden dolayı. 😕 Bakalım artık nasip🥰
pamuk_anne Mehtap_gunes yani sağlık konusunda erkek kadın artık çok bakmıyoruz ama tabi sizi anlıyorum. Allah kolaylık versin. En azından sezaryen bölgenizi görecek sadece, icinizi sıkmayın her şey güzel olacak :)
Vitaesmorte Mehtap_gunes Allah hepimizden razı olsun inşallah🙏🏻 Çekinerek sordum aslında insanlar bunu mu düşünüyorsunuz der belki diye🥺
Cevirmenannee pamuk_anne iyi ama nişanınız gelmişmiydi doğumdan önce ? Çünkü nişan geldiği zaman namaz falan kılınmıyor artık diye biliyorum
pamuk_anne Cevirmenannee şöyle cevap vereyim sabah 9da hastaneye gittim suni sancı taktılar. Doğumum 23.50de oldu. Bütün namazlar da üstümdeydi tabi koca gün. Ben suni sancı ile 42.haftada doğum yaptım. Yani doğumumu zorla başlattılar. Yalnız lohusalik başlangıcı nişan gelmesiyle değil bebeğin kafasının çıkmasıyla oluyor diye biliyorum. Yine en iyisini Allah bilir
[silindi] Vitaesmorte veriyorlar önlük tam bacaklati kalaymadgndan ustunuze bisey almanizi tavsiye ederm ben akil edemedm sagolsun hemsire beni carsafa sarip götürüp getirdi😅😅
Ftszr Vitaesmorte ben doğum yaptığım da bir önlük veriyorlar ve bone önlük diz kapağimdaydi. Sezeryan ile doğum yaptığım için yatakla aldılar yukarı ve üzerime çarşaf örtmuslerdi. Bonenin üzerine yazma da ortmustum. Ameliyathanede ise uzerinde önlük çıkarılıyor bir sürü kablo falan takılıyor hatta ben her yerimi gördünüz diye hemşirelerle gülmüştüm. Daha sonrasında üzerime yine bı önlük attılar. Bacağıma sert bişe koydular daha sonrasında anestezi doktoru geldi o erkekti ama o gelmeden her yerim kapanmıştı zaten. ☺️ Ameliyattan çıkınca hemşire yine başıma yazmayı ortmustu ☺️ rica edince hemşireler yardım ediyor 🤗
Merve13azra Vitaesmorte bende tesettürlüyüm canım mavi bir önlük giydiriliyor çıplak vücudun üstüne ama dinen zaruri bir durum olduğu için günahı yok diye biliyorum odaya geçince sen zaten giyiniyorsun hemen ama fetva konusunda bilgili bir hocaya danış derim çünkü bende tam net bişey diyemiyorum
Cevirmenannee pamuk_anne tabi ki Allah bilir çiçeğim ben yanlış yapmışsın demedim senin bildiğini söylediğin gibi bende bildiğimi söyledim. Rabbim kabul etsin namazlarını inşallah ❤️
Mehtap_gunes Eligulu siz bartmayin hanimefendi burada herkes fikrini söylüyor hepimizin hassasiyeti çok başka 3,5yıl önce doğum yaptığim doktordu ve memnun kalmiştim tabi ozamanlar açıktım ben ama şuan tesetturluyum ve bu konuda hassasım buda benim meselem herşeye tövbe etmiş biri olatak enufak detayi bile düşünüyor insan herkonuda anlayişli olmak lazim hayirli geceler
Ebru1654 Mdnyldz şunu söliyim kızlar benim bu ikinci doğumum olucak bende tesettürlüyüm. Bu durum hastaneden hastaneye çok fark ediyo bazı hastaneler mahremiyete çok önem veriyorlar bu yüzden doğumdan çıktıktan sonrA bile üstünüze bişey verip başınızı kapamaya bile fırsatınız oluyo.
Vitaesmorte Beriliko17 Aynen fazla fazla yazma , şal koyucam🥰 birine rica etsem örterler beni heralde 🙏🏻 Mutlaka insan o acıyla düşünemiyordur onu ama, bu konuda da rahat hissetmek isterim🥰
Vitaesmorte Umay1m Benimde özelde olacak doğumum nasipse🙏🏻 inşallah bende sizin gibi ayarlayabilirim🥰
Zhr_cfrdmr Vitaesmorte ben bugün doğum yaptım daha alttan muayane çok yaptıkları için önlükler hep açık önleri bende tessettürlüyüm ama o an onu hiç düşünemedim ama hep kadın ebeler vardı pek sorun olmadı
Zeyneplena34 Vitaesmorte Benim başım açıktı kimse yoktu ebe ve hemşireler dışında. Normal doğum yaptim. Önlük giyiniyorsun tamamen arkası açık önün kapalı doğumu yapar yapmaz zaten başörtünü vs hemen veriyorlar. üstünü de giyiniyorsun ben sorun yaşamadım şahsen ☺️ Şimdi 2. doğumum olacak nasil olur bu virüste bilmiyorum