Eligulu siz bartmayin hanimefendi burada herkes fikrini söylüyor hepimizin hassasiyeti çok başka 3,5yıl önce doğum yaptığim doktordu ve memnun kalmiştim tabi ozamanlar açıktım ben ama şuan tesetturluyum ve bu konuda hassasım buda benim meselem herşeye tövbe etmiş biri olatak enufak detayi bile düşünüyor insan herkonuda anlayişli olmak lazim hayirli geceler